Monday, December 30, 2013

Set Bagi Ibu-ibu Mengandung & Berpantang

Assalamualaikum,

Baru-baru ni ramai bertanya tentang set semasa dan selepas kelahiran bayi… Al-maklum cuti-cuti hujung tahun ni ramai yang planning baik punya…Syukur dengan nikmat Allah..

Di atas ni saya sharekan kepada pembaca SET-SET yang ada dari Shaklee… 

Semasa & Selepas Kelahiran Bayi (Set Optimum)
  1. ESP
  2. Vita C
  3. Alfalfa
  4. Vita-Lea
  5. B Complex
  6. OsteMatrix
Kirimkan saya Set Menyusu Lengkap

Semasa & Selepas Kelahiran Bayi (Set Budget)
  1. Vita C
  2. Alfalfa
  3. Vita-Lea
  4. B Complex
Kirimkan saya Set Menyusu Budget

Agak-agak masuk 3rd trimester ADD on OmegaGuard.


Berpantang, JUST ADD dari Set Budget anda:

  1. Alfalfa Complex
  2. GLA
Tapi kalau belum ada Set Pantang bolehlah dapatkan Set Pantang melalui link dibawah:

Kirimkan saya Set Berpantang

Kisah Benar…

Ada customer Shaklee during pregnancy period, she consume Set Mengandung ni…every month dia akan ke klinik untuk review…Doktor bertanya ada ambil apa-apa supplement kah? "Ya...saya ambil Shaklee Set Mengandung..." 

Doktor mengangguk kepala dan berkata "continue sahaja dengan supplement tersebut... kerana Shaklee semuanya sudah lengkap".

Pertanyaan lanjut boleh hubungi saya…

No comments:

Post a Comment