Tuesday, January 14, 2014

Shaklee Essentials : HERBAL BLEND MULTI-PURPOSE CREAM


Bagaimana saya boleh kenal dan mula menggunakan Herbal Blend ni?

--|Ruam Pada Kulit Anak.|--

Saya mempunyai seorang anak yang cukup comel debab gitu…selalu dibahagian leher akan penuh dengan ruam kalau berpeluh. Sudah banyak kali jugak saya cuba cream-cream untuk ruam bayi ni…berkesan memang berkesan TETAPI tidak seperti menggunakan Herbal Blend yang mana ruam dapat hilang dengan cepat dan boleh digunakan bukan sahaja pada masalah ruam malahan gigitan nyamuk dan masalah gatal-gatal.


--| Tumit Pecah |--

Selain itu…seisi rumah jugak boleh menggunakan Herbal Blend dengan selamat. Saya sebelum ni mengalami masalah Tumit Pecah. Masalah tumit pecah untuk seorang suri rumah adalah perkara biasa…kalau selalu berdiri diatas simen yang kasar akan terjadilah tumit pecah ni…selain kawasan tumit yang sangat kering…hanya sapukan sahaja cream dibahagian yang pecah, masalah sudah dapat diatasi dan tumit tidak lagi terasa kering. Malah menjadi lembut dan halus. Tetapi kenalah istiqamah dan sabar….

Memang sangat sesuai dengan namanya MULTI-PURPOSE cream, memang boleh digunakan untuk hampir semua masalah terutamanya berkaitan kulit. Masalah ruam leher sudah dapat diatasi…begitu jugak masalah tumit pecah saya..

--| Kandungan Herbal Blend |--

Diuji secara klinikal dan diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi seperti:

- Horse Chestnut
- Bunga Yarrow
- Daun Sage
- Rosemary

Harga 4oz HERBAL BLEND ni tidaklah mahal…dan salah satu TOP product Shaklee. Memang sangat berbaloi untuk ada disetiap rumah. Creamnya tidak berminyak dan sangat mudah untu disapu pada bahagian kulit. Mudah dibawa kemana-mana dan sangat praktikal.

Kalau kulit bayi selamat menggunakan cream ini…apatah lagi kulit orang dewasa seperti kita. Kan?

Nanti saya akan updatekan lagi entry ni dengan Testimoni dari pesakit Kencing Manis yang mempunyai masalah kulit kering dan gatal-gatal pada kedua-dua bahagian tapak tangan beliau….

Nantikan….


--| Bagaimana mahu order? |--

Senang saja…dengan menghubungi saya melalui alam maya…

wa/call/msg: 0192772405 (Aishah)
fb/eshaqlee

No comments:

Post a Comment